Wednesday, October 31, 2012

Może teraz pora na ciebie?


Zastanawiasz się nad zmianą pracy, gdyż z wielu powodów czujesz wewnętrzną niechęć, do dlatego realizowania się jako aktywny sprzedawca czy handlowiec? Czas na zmiany, ewentualnie na to., byś spojrzał z zupełnie innego pryzmatu, na swoją pracę, oraz wykonywane obowiązki. Każdy od czasu do czasu potrzebuje się trochę wyłączyć z codziennego pościgu i  spojrzeć na wszystko z szerszej perspektywy. 

Wiem, że dla twojej osoby, szkolenia technik sprzedaży, może być z początku, nieadekwatne, do tego co chciałbyś otrzymać. Uwierz mi, że będzie co to dane, jednak nie przez moją osobę, czy kogokolwiek innego, sam do tego dojdziesz, jestem tego niemal pewien, że cel osiągniesz i zrealizujesz. Potrzebujesz tylko motywacji, postaraj się zatem, potraktować szkolenia sprzedażowe, bardziej eksperymentalnie, oczywiście tylko w sytuacji, gdy wcześniej nie korzystałeś cz nich, lub nie miałeś zbyt dużej wiedzy z tej dziedziny. Pozwól zatem, że pomogę ci rozwiązać twój problem, i złożę ci bardzo atrakcyjną ofertę, chcę ci dać znacznie więcej, niż dotychczasowo uważałeś. 

Moim pragnieniem jest tak przekazywać ludziom wiedzę, by ta docierała bezpośrednio do nich, co wcale mi się nie wydaje niczym skomplikowanym, wręcz przeciwnie, czuje, że mam moc, której energia dociera do każdego, kto pragnie jej choć w niewielkim procencie. Nie jestem debiutantem, na rynku takich szkoleń, wiem, że w większych miastach, podmioty przeganiają się w akcjach marketingowych, by przyciągnąć rzesze chętnych, ja tego ie potrzebuje. 

W moim przypadku, zjawiają się jedynie chętni z całego świata, posiadam bowiem grupę, którą prowadzę w języku angielskim. Z początku ten eksperyment, i doświadczenie nie było zbyt udane, po czasie, co ciekawe zyskałem nawet niezłą renomę. Warto wiedzieć, że zdolność komunikowania się po angielsku znacznie poszerza nasze możliwości życiowe - możemy nawiązywać znacznie wiecej wartościowych kontaktów - a to czasem przekłada się również na zysk. 

No comments:

Post a Comment