Saturday, October 27, 2012

W ten sposób wykonałem krok do przodu


No tak, miałem problemy, z prowadzeniem działalności handlowej, jednak przez dłuższy czasu nie przyznawałem się do tego, nawet samemu sobie. Mam niewielki zespół, zajmujący się sprzedażą, jednak nie da się ukryć faktu, że najgorsze wyniki, osiągał ich pracodawca czyli ja, nie chciałem zaniżać średniej, więc wykonałem krok do przodu. Już od jakiegoś czasu, interesowałem się odbywającymi w naszym mieście kursami, były to szkolenia dla sprzedawców

Zawsze jednak w takich sytuacjach, człowiek ma znacznie większe wydatki, czy nawet problemy na swojej głowie, dlatego często odrzucałem myśl, uczestniczenia w takim kursie. Ciężko mi powiedzieć, kiedy w końcu postawiłem przysłowiową kropkę nad i, na pewno szkolenia sprzedażowe, w tym momencie, były jednymi z najtańszych usług z tego sektora na rynku. Dlatego uważam, że wcale nie straciłem, wręcz przeciwnie, po samym szkoleniu znacznie zyskałem, nie finansowo, czy rzeczowo, stałem się innym człowiekiem, oferującym dotychczasowe usługi, pod całkiem inną postacią. Nagle w mojej głowie zaświtało, że mam potencjał, który warto będzie wykorzystać, pewnie, że każda początkowa myśl, po części zbijała mnie z tropu, jednak patrząc na to z innych perspektyw, bardziej nowoczesnych, zrozumiałem, że teraz, albo nigdy. 

Cel swój osiągnąłem, zresztą obecnie reszta moich pracowników, w zależności od zajmowanych stanowisk, przechodzi różnego rodzaju szkolenia. Nie chodzi tutaj o to, by osiągali znacznie więcej, chce by wiedzieli, że są dla mnie ważnym potencjałem, to dzięki nim, ta firma funkcjonuje tak a nie inaczej, i za to jestem im wdzięczny.

No comments:

Post a Comment