Saturday, October 20, 2012

Taki kurs, na pewno ci się przyda

Już jakiś czas temu, zauważyłem, że komunikacja z wieloma potencjalnymi klientami, nie układa się tak, jakbym tego chciał, i jak zakładałem. Oczywiście, pretensję mogłem kierować wyłącznie do swojej osoby, powiedzmy, że nie rozwijałem się zawodowo w odpowiednim kierunku. 

Wiedziałem, że potrzebuje zmian, nie wiedziałem jedynie jakich, lecz bardzo szybko, uświadomiłem sobie, że pora zainwestować w siebie. Posiadałem stare techniki sprzedaży, więc co bym nie zastosował, podczas konfrontacji z potencjalnym klientem, mało kiedy przynosiło to efekt. Wiem, że w takich sytuacjach należy wykonać krok do przodu, niż brnąć w ślepą uliczkę i sądzić, że wszystko jest w jak najlepszym porządku. 

Dlatego zdecydowałem się na szkolenia sprzedażowe, na początku dla średnio zaawansowanych, w sumie jakieś tam doświadczenie już przecież posiadałem. Szybko jednak okazało się, że jest ono bardzo znikome, jeśli chodzi o praktyczne jej wykorzystanie, to niemal zerowe. Prawda jest taka, ze w branży handlowej, obracam się prawie 15 lat, przez ten czas, nie dokonywałem żadnych zmian, w podejściu do klienta. Co do wspomnianego szkolenia, jestem w pełni usatysfakcjonowany jego przebiegiem, mało tego, było ono niedrogie, i pozwoliło spojrzeć na swój przykład, bardziej z pryzmatu, świeżych teorii, których teoretyczne, przekazanie nie było trudne. 

Tylko ode mnie, zależało, czy również w praktyce, zachowam się podobnie, jak widać, w pełni zadanie zostało wykonane, bynajmniej ja, jestem bardzo zadowolony, z tego, że odbyłem pierwsze takie szkolenie doszkalające w swoim życiu, na pewno zdecyduje się na kolejne.

No comments:

Post a Comment